tråkigt

1. Gillar du frågor? Nja, nu gör jag det för jag har tråkigt. Om nej:
2. Namn? Evelina
3. Höger- eller vänsterhänt? Vänster
4. Humör just nu? trött, annars bra
5. Favoritgodis? choklad och lakris
6. Är det nåt du absolut inte äter? marsipan. och blodpudding.
7. Kläder just nu? Svart linne, randig långärmad, hoodie, jeans
8. Musik just nu? Jay Kay - Princess
9. Vad åt du senast? Ett äpple
10. Vad sa du senast? ''Stäng dörren''
11. Favoritkläder? Mina mörka stuprörsjeans och någon topp till det
12. Favorit-hangout? vaa?
13. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? Framtiden, eller va? 
14. Sommarplaner? Sena kvällar med vänner, bada och leva livet
15. Är du bra på matte? Haha, inte precis.
16. Fisk eller badkruka? Mittemellan ;-) 
17. Favoritfärg? Svart, vit, röd, blå - kan inte välja tihi
18. Saft eller alkohol? Saft, har aldrig smakat på alkohol.
19. Längd och vikt? 170, 55 kg
20. Hur många kuddar sover du med? 2, annars går det inte!
21. Favoritväder? SUNSHINE OF COURSE
22. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? Båt, mamma, pappa
23. Spelar du nåt instrument? Nope
24. Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska fo sure
25. Sparare eller slösare? Jag brukar vara en slösare, men är nog sparare nu..
26. Vem är viktigast för dig? min familjj och vänner
27. Gyllene regeln för dig? Ljug inte :)
28. Det bästa du vet? Musik, lätt. Och kärlek.
29. Bästa leksak? Mobilen
30. Bästa film? Ser nästan aldrig på film.
31. Tror på liv på andra planeter? Ja
32. Kommer ihåg din första kärlek? Jajjemen
33. Älskar du henne/honom fortfarande? Nej
34. Har några homosexuella vänner? Nej
35. Tror du på mirakel? Ja
36. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja såklart?
37. Ser du dig själv tolerant mot andra? Haha, der beror väl på vem det är..
38. Ser du på kärleken som ett misstag? nej
39. Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2
40. Framtidsdrömmar? famoussss
41. Bio eller promenad? promenad :)
42. Är du åt höger eller vänster (politiskt sett)? Jag vet väl inte
43. Glasögon, linser eller inget? Linser
44. Teknisk eller oteknisk? vetefan
45. Är du kittlig? kanske...
46. Snarkar du? Nej men har en förmåga att prata i sömnen ibland
47. Stjärntecken? Tvilling
48. Rädd för insekter? JA
49. Äckligaste insekten? gråsuggor. åh fyfan..
50. Största svaghet? självförtroendet
51. Det här är jag bra på? Hm, vara positiv, kanske?..
52. Musikstil? Hiphop o rnb
53. Lyckotal? 8
54. Favoritfilmgenre? skröck, men allt går väl bra
55. Bästa bok? syskonkärlek
56. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa andras tankar
57. Favoritord? ''Najs''
58. Vad vill du jobba som? FAMOUS
59. Chips, morötter eller godis? hm.. godis får det nog bli
60. Hamburgare eller pizza? båda :$
61. Skriver du dagbok? Ibalnd faktiskt.
62. Sport, A-ekonomi eller barnprogram? barnprogram
63. Namnsdagsdatum? 12 februari
64. Har du nån flickvän/pojkvän? nej
65. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Pierca naveln tror jag, men ingen tatuering
66. Födelsedag? 14 Juni (snart!)
67. Favoritchipssort? Sour cream onion
68. Synliga ärr (antal)? inga tror jag
69. Din bästa vän (namn)? finns tre som alltid kommer va min bästa kompisar.
70. Stökigt eller välstädat? Städat såklart.
71. Gungar du på stolen? nej
72. Hur många kusiner har du? 3, vill ha fler kusiner :(
73. Detta gör mig argast? Lögner
74. Bästa årstiden? sommar
75. I julklapp önskar jag mig? Det är långt kvar, så vet inte
76. Senap, ketchup eller inget på korven? ketchup och rostad lök ffs
77. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG
78. Vilken hand håller du gaffeln i? vänster, vem gör inte?
79. Är du helt jävla dum i huvet? Ibland
80. Är alla lika värda? Dom borde vara det, men så är det nog inte.
81. Vad hänger på väggarna i ditt rum? Två planscher på Michael Jackosn och några tavlor
82. Vilken färg har du på tapeterna? Ljus lila och mörklila
83. Pasta, ris eller potatis? Potatis
84. Hur är din drömtjej/kille? Perfekt haha, nemen vet faktiskt inte. 
85. Vilket är bäst - Julafton eller din födelsedag? födelsedag
86. Ljust eller mörkt bröd till frukost? mittimellan
87. Vilken läsk är godast? Fanta exotic
88. Vad gör du helst? Är ute, lyssnar på musik
89. Den här frasen älskar jag att höra? Jag älskar dig, Du är bäst
90. Hur många syskon har du? 2
91. Bäddar du din säng? Ja
92. Bor du själv eller tillsammans med någon? Tillsammans med någon
93. Är du allergisk mot något? nej
94. Är du mörkrädd? Ja, som fan.
95. Är du religiös? Ja
96. Tror du på astrologi? Va
97. Tror du på magi? haha, nej.
98. Släpar du fötterna efter dig? nej
99. Gympadojor, välpolerade skor eller sandaler? Converse och gladiatorskor
100. Vad är du mest rädd för? Döden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0