the first day of school finished

God dagens.
Skolan idag var helt okej, är så fruktansvärt trött idag bara.
Ändå sov jag tidigt igår om man jämför när jag brukar somna :o

Så det är anledningen varför jag inte har skrivit tidigare idag, jag har nämligen sovit i typ 1,5 timme. Sitter här och är helt slut.. Usch.
Vill bli pigg och träffa någon men vete fan hur det ska gå till.
Jag och Ida tänkte gå på avatar idag igen haha men vi struntar nog i det tror jag.... :)

Nu ska jag nog kolla på The Hills så jag vaknar lite.
Klockan sex kommer det gäster och äter hos oss :)
Jag får se om jag träffar någon sen, later!



bild på mig och veronica från i höstas
har inte tagit några bilder idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0