konfirmerad

Weehoo nu är jag konfirmerad!
Va i kyrkan klockan tio, det började elva. Gick faktiskt skitbra för min del och nu känns det jättebra.
Det jag är förvånad över är att vi inte lärde oss så mycket om gud eller läste i bibeln under konfirmationstiden, brukar man inte göra det? Vi fick mest bara äta mellanmål där och slösa bort tiden med massa sånger liksom, haha nej men.

Jaja, nog med det. Jag fick i alla fall en kamera! Skitbra. Försökte ta kort på allt jag fick med närbild utan blixt men det gick inte för det var för mörkt -.- gött besviken, men jag får kolla om det går att ställa in något. Därför kommer inte bilderna i detta inlägget.
Nu har alla gäster gått hem och ska nog snart gå ut med Veronica :) Vi hörs ikväll, tack för alla presenter som jag fick av min kära släkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0