PLUGGDAG

Puuh, äntligen klar med SO provet. Det komer nog inte bli världens bästa för det kändes inte så bra. Man fick bara skriva en sida om man skrev på datan och som tur var fick jag exakt plats med allt jag ville ha med. Usch, det känns inte alls bra. Men jaja det återstår att se hur det blev :)
Ska strax börja plugga inför Biologiprovet imorgon också.. Det är betydligt mycket mer att göra än vad SO uppgiften var. Har cirka 40 sidor att läsa igenom + alla anteckningar som vi har skrivit och ska svara på ett antal frågor på repetitionspappret som jag inte hann med i skolan..

För övrigt disekerade (stavning?) vi en gris idag på No:n... Inte dagens höjdpunkt precis. Usch vi klippte i luftrör, lungor, lever, njurar och jag vet inte vad. Och det lukta ju inte precis jordgudd, haha.
Kanske lägger upp en bild sen på hur det såg ut, annars kommer den imorn. Men jag kan ju säga att alla inte var lika intreserade av att klippa i grisen och då tänker jag på Ida och mig, specciellt Ida. Usch, hon gillade det verkligen inte. Tur att man inte behövde klippa sönder allt.. :)

Nej, nu ska jag plugga vidare. Har iga bilder på den här datorn, är på pappas för min dator har inte Word och tvungen stt skriva där. Plus att det hände något med min data så att hela bildskärmen roterade och var upp och ner på. Hahaha, så kan det gå! NUfår jag gå och trycka ner huvudet i min Biologibok.. Hörs senare hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0