old pictures

   



ska snart lägga mig och sova, måste ju upp skittidigt imorn, typ klcokan sex... Men som tur var kan min snälla pappa köra mig och Ida till Sandhemspåret för det är sååå långt att gå hahaha. Men det är chill. Tänkte ta med mig min systers DS men fick inte så jag packar med mig hörlurar och en bok. Fyfan vad långtråkigt det kommer bli.. Men man får nog bättre betyg så det är värt det :)
Efter skolan imorn ska jag nog träffa Sofia, vet inte riktigt vad vi hittar på men jag slår vad om att det blir kul!
Ska gå mot sängen nu snart.. Bloggar innan och/eller efter skolan! godnatt!

Kommentarer
Postat av: v

sötizar

dj möögan elr vad hette han? XD HAHAHHAHAH

2009-09-29 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0