konfirmation, plugg...

Hej.
Tisdag är den segaste dagen på hela veckan. Har bara fem minuters raster hela dagen mellan alla lektioner så man blir rätt trött. Tur att man har sovmorgon imorn :) 
Slutade cirka 5 i tre och klockan fyra hade vi konfirmationsläsning på Sandem så det var bara för mig och Sofia att gå hem till mig och hämta mina saker och sen hem till henne och efter det gå dit. Den höll på i två timmar plus att vi gick tio minuters övertid..  Men de två timmarna gick såpass snabbt att det var okej. När jag kom hem käka jag, efter det pluggade lite spanska och nu sitter jag här med den förbannade musikläxan som vi har haft två veckor på oss att träna på men såklart har Evelina inte gjort det. Det är skitsvårt, jag fattar nästan ingenting.

Nu ska jag titta det sista som är kvar på Idol, det var längesedan jag kollade på det. Skriver mera imorn eller sen, hejdå!

Tunika: VeroModa (lila egentligen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0