just trow it in the bag

Dagen har inte varit helt pepp precis.. Okej, jag var taggad med att springa med Sofia men det var ungefär det enda jag visste som skulle hända den här dagen.
Har bara mest bara vart hemma och inte gjort någonting, det vill säga kollat på The Hills. Vid 6 tiden träffade jag Sofia, Veronica, Ida och Linnea till ungefär klockan 8. Och nu sitter jag här och ska helt oförväntat kolla på... The Hills.
Imorgon blir det gustjänst klockan 11, kommer nog vara ganska länge i kyrkan då för jag hörde att Sofia sa att det var dop imorgon också..jippie. Resten av dagen spenderas nog med Sofia :)

skriver mer imorgon men ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0