homework

Dansen var verkligen inte rolig. Vi bytte lärare denna terminen och jag kan ju säga att hon var inte lika bra som den gamla vi hade.. För det första vet jag inte ens vad hon hette och hon har bara massa konstiga låtar som man aldrig har hört förut och det är en tråkig grupp. Vad kan man se för rolikgt i de då, liksom?
Men jag får väll prova att gå någon mera gång och ge det en chans iallafall..

Jag kommer aldrig igång att plugga! Jag kommer jämt på ''viktigare'' saker än det. Till exempel datorn, och sen fatsar man där.. Har två prov till på fredag och jag kan det fortfarande inte jättebra.. Så varför sitter jag här för?!
Nu ska jag plugga för fan. Slänger in några inlägg imorn för hoppningsvis!

... Är 8an det jobbigaste året i grungskolan?


Kommentarer
Postat av: Faster Sofia

Hej vännen!

Såvitt jag kan minnas så var åttan det jobbigaste året i grundskolan...men det är bara att kämpa på, har vi andra klarat det så fixar du det oxå!! Glöm bara inte att ha lite kul oxå!

Kramar

2009-09-16 @ 22:33:00
Postat av: evelina

Oj då, då har jag ett förörligt år framför mig.. Japp, du har rätt, de flesta kommer nog klara det. jag ska ha kul också, lovar! :) KRAM

2009-09-17 @ 17:30:10
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0