hemma efter skolan

Kom hem för en stunds sen. En av dem roligaste skoldagarna jag har vart med om haha. Vi prata så mycket på SO lektionen så våran lärare inte kunde prata efteråt och elevens val var också bara allmänt rolig, hahaha!

Imorn blir det att gå upp klockan 6 eller någonting. Ska stå i Sandhemspåret hela dagen. 4or och 5or på skolan ska orientera och jag ska kolla så dom gör rätt (dom ska peka ut vart dom är på kartan). Så jag ska sitta i en skog en hel dag. Jag tänkte på en sak, tänk om man behöver gå på toa? Vad ska man göra då?..
Så det gäller att ha med sig hörlurar, mobil och kanske ska ta med någon bok att läsa haha. Hoppas på mycket telefonsamtal och sms iallafall :)

Ska gå ut och gå en runda sen tror jag, har inget annat och göra. Inga läxor, eller bara till på torsdag två stycken men kan dom hyfsat.  ses senare!



gammal men bra låt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0