FRIDAY NIGHT

Kvällen tillbringade jag som sagt var med pappa, lilsister, bigsis och hennes kille :) dom har hållit ihop i ett år imorgon så grattis till dom! Vi kollade på Idol och skavlan, väldigt mysigt! Och såklart fett mycket godis. Är proppmätt.., käkar alltid för mycket godis. Plus att vi åt tacos innan och där åt jag inte heller lite.

Imorgon ska jag iallafall träffa alex, det var verkligen ett tag sedan jag träffade han en riktigt lång stund och verkligen gjorde något! Så det ser jag mycket fram emot :)  Vet inte vad vi ska hitta på, men det ser vi imorgon.

Ska iallafall gå och lägga mig i bra tid idag. Om cirka en timme räknar jag med att jag ligger i sängen. Är så sjukt trött...
Jaja, jag bloggar mer imorgon, godnatt sålänge!


min mobilkamera är som sagt inte den bästa... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0