FABOLOUS - BREATHE

nu är jag hemma igen!
Sofia, veronica och jag gjorde inget speciellt.. Snackade mest tjejsnack haha :D Var också ute på en liten promenad också, exakt när FCT matchen var slut (och veronica bor precis där) så det bara strömmade ut folk.
 
Men hade jättekul med er tjejor, älskar er!

Kom hem för en stund sen och har precis käkat, åt 5 rostade mackor och apelsin :o Fast man blir inte så mätt på dem mackorna men om jag fortsätter såhär kommer de inte sluta bra fär mig haha! Hade tänkt att gå ut och springa idag som sagt, men orkade inte...

favoritlåten just nu : Fabolous - Breathe. Så grym! Vet att den är ganska gammal, men vad gör det?

Kommentarer
Postat av: veronica

FABOLOUS ÄR EN GÅVA FRÅN GUUUUUD, OCH BREATHE ÄR ETT LIVSVERK!

hahahhahah, killen i bilen va ju gullig och kysste mig i luften! och gubben som gick där var ju oxå gullig......

men jaja, hade fett kul jao

2009-09-28 @ 20:03:02
Postat av: evelina

HAHAHAHHAHAH AH JUSTE DE, han i bilen HAHAH! älskar dig!

2009-09-28 @ 20:04:21
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0