AT INNOVATUM

Sitter just nu på innovatum. Vi hade idrott precis innan och vi skulle ta bussen från lyrfågelskolan och det gjorde vi, men det var ett helt dagis med oss på bussen... Så det blev lite trångt. Och eftersom alla barnen skulle av ett stop innan torget så hann den andra bussen gå som vi skulle med för att komma till innovatum. Så vi fick gå resten av vägen. Skulle vart här 5 i 10 men vi kom ungefär 5 över 10 så det var ändå inte så farligt.
Nu har vi iallafall ''fri lek'' tills klockan 11 så jag får väll sitta här och sedan gå runt och kolla lite. Jag vet inte riktigt vad vi ska greja med resten av tiden, vi är här med NO:n så det är väll något sånt..

Hoppas iallafall vi hinner med bussen tillbaka! :) Ha de bra sålänge så bloggar jag igen när jag kommer hem från skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0