5 september

Hej allihopa.
Idag har jag fått en riktig chock.
Min mamma och pappa skulle ju åka till new york igår, men när farmor kollade i tidningen imorses så stod det att dom hade gift sig!
dom hade alltså gift sig här hemma i trollhättan och idag sedan åkt iväg till new york.. VÄLDIGT chockande för oss alla här hemma, men det är bara att gratulera!

För övrigt har det öööööst ner regn här. Vi var precis påväg att åka till min faster, och precis när vi skulle gå ut till bilen så kom världens åsk knall och blixt exakt över farmors och farfars hus! Så jag och elsa sprang in igen haha.
På väg till min faster åkte vi förbi skolan, där var det en halv meter högt vatten på gatan.. Folk körde bilarna på cykelvägen bredvid för att inte typ ''fatsna''. men vi klara det :D
hoppas det blir bättre väder imorgon bara..
Snart ska jag och min kära syster göra iordning oss och sen sova :) Hörs nog kanske imorn, hare gött!

Kommentarer
Postat av: vvveronica

augusti? HAHHAHHA

2009-09-09 @ 16:14:15
Postat av: iiida

HAHAHAHAH! AUGUSTI!

2009-09-10 @ 16:35:33
URL: http://freakcirkus.blogg.se/
Postat av: evelina

hahahhahahhaha oj!

2009-09-12 @ 13:59:45
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0