4 september, HELG!

hejsan, hejsan.
Dagen började med att jag fick säga hejdå till min mamma och pappa som nu ska flyga till new york utan oss.. Dom fick varsin kram, ett hejdå och så, sen var jag och Sofia tvungna att gå till skolan. Så nu får jag träffa dom om en vecka igen.
Skolan gick bra, förutom att jag inte var med på idrotten, är förkyld, hostar och är hes..
Så efter sista lektionen (idrotten) gick jag med Veronica hem. Vi käka, och sen bara prata och inte gjorde ngt speciellt. Sedan kom linnea och då åkte vi ner till stan och hyrde film, sedan kom min farfar och syster och hämtademig, så åkte vi ut till farmor och farfar. Vi käkade, och har nyss kollat på Mamma Mia! som gick på tv:n. Riktigt bra film det. Och nu sitter jag här.
Usch hade huvudvärk förut och mådde inte alls bra, nu mår jag bättre men fortfarande inte helt okej.
Tänk om det är början på en svin influensa.. Det får man verkligen inte hoppas..

Nu ska jag gå, ska lägga mig tidigare ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0