3 september

Hola.
Idag känner jag mig sjuk, är hes, förkyld och har ont i halsen, shit tänk om jag kommer få svininfluensan eller något.. är rädd. Men, alla säger att den inte är så farlig som den säga vara, så hoppas det..
Men jag var iallafall i skolan, men var inte med på idrotten så jag och Josefin fick gå en promenad istället. Jag hade gått upp 20 över 6 på morgonen och vågat mitt hår för vi hade skolkort idag men sen när va va ute och gick så gick nästan allting ur.. Tänkte gå hem på lunchrasten och fixa iordning det igen, men orkade inte så det fick bli som det blev :)

Efter skolan har jag inte gjort så mycket, stannade kvar i skolan lite, sen gick jag hem och börjsade plugga, har spanska, matte och enhgelska tills imorgon.. Men jag kan allt ganska bra, så det är ingen fara :)
Jag och sofia skulle egentligen till stan men eftersom det regna så mycket så gick vi inte dit. Men sedan skulle min mamma dit och göra ngt så då åkte jag dit och köpte svarta jeans tight och en tjock stickad tröja på GinaTricot :D
Sedan har jag mest pluggat och nu håller jag på att packa, mina föräldrar ska nämligen åka till NewYork, UTAN deras tre barn..  Så vi ska bo hos farmor, farfar och mormor och morfar så kanske inte kan blogga så ofta.. men jaja, nu ska jag dra jag måste PACKA! hejdå!:)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0