15 september

Sitter just nu och kollar på The Hills, mitt favoritprogram! Gillar ni The Hills, eller vad är eran favorit? :)
Är så trött, måste egentligen plugga men orkar inte just nu, hann göra lite i skolan också så det är inte jätte stressigt.

Skolan idag var helt okej.. Imorgon har jag studiedag, efterlängtat. Vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska träffa alex en stund, annars tror jag nog det blir att träffa tjejerna lite. :) Det var längesedan alla vi fyra träffades nu..

Får väll ta att plugga snart lite, kanske går ut och tar en promenad med Sofia sen.
För övrigt börjar min dans imorn. Gud, har längtat så länge! Ska bli riktigt kul faktiskt. Jaja, nu ska jag kolla vidare på The Hills, sen får vi se vad det blir. Här kommer lite bilder förresten:

       

Nytt: tröja H&M, stickad tunika VEROMODA, chinos ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0