14 september

Hej! BIlderna kommer inte in idag heller, det är något fel på min data och ingenting funkar. Hoppas på förbättring..!
Idag har jag iallafall vart träffat Sofia efter skolan, vi gick vilse i trollhättan.. nästan. Hitta gjorde vi ju, efter ett tag.. hahaha. Vi skulle egentligen gå till granngården men jag tror vi nästan kom till Sjuntorp.. hahaha! så kan det gå, men efter ett tag kände vi igen oss och jag blev överlycklig.
Sedan har vi pluggat Biologi som vi har tills på fredag och suttit här vid datan lite.
Fick också ett SO prov idag som jag inte förstår någonting på.. Det är en inlämmningsuppgift, den ska vara inne på fredag så jag har några dagar på mig som tur är. Sofia kan nog hjälpa mig med den! :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har vart väldigt trött idag. Tänkte att ni skulle få se en bild på min och Kristinas egnagjorda äppelpaj och vaniljsås men det blev ju inget med det hihi. Får se om jag kan lägga in bilder imorn, men nu ska jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0