1 september

Första september och vädret har varit på topp idag! :)
Skolan var helt okej, det gick väldigt fort på förmiddan, sen på eftermiddagen gick hela klassen till knorren och hade olika stationer och fikade :) Det var riktigt roligt! Och + att man slapp den sega So lektionen och elevens val på slutet av skolan dagen :) Vi fick också sluta cirka en timme tidigare än vanligt!

Senasre när jag kom hem efter att ha gått genom hela trollhättan kändes det som, så var jag äntligen hemma. Gud, jag var så varm.. Men det vackra vädret stannade iallafall en dag :), hörde att det skulle bli sämre imorgon. Men tycker ändå det är skönt att det inte är så mycket värme längre, man blir inte lika lkibbig och äcklig och det finna mycket roligare kläder på vintern/hösten :)
Fram mot kvällen efter jag hade käkat gick jag och mötte alexander så var vi ute lite :) Skönt.

Imorgon börjar jag 10 över 10 och det gör jag varje onsdag hela den här terminen! :) gött! Jag får riktig sov morgon!

Imorgon efter skolan funderar jag på att gå ner till stan och kolla lite, får min månadspeng idag och har presentkort på ginatricot. Ska köpa en par sten tvättade jeans tights där :) Sen får vi se vad det blir mer, är ju skyldig min syster 200 kronor förtfarande för locktången.. Så där ryker 200 kronor. Men nu får jag iallafall ha den när jag vill :)
SKriver nog mera imorn, tills dess får ni ha det bra. nu ska jag in i duschen, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0