vilken kyla!

Hej på er!
Va på teater nere i stan sista lektionen idag, den var väl okej men ganska långtråkig... Tror jag somnade också. När vi skulle därifrån vid halv 4 höll jag på att frysa ihjäl, det är så kallt ute nu! Och det har gått så snabbt, vintern närmar sig..
Iallafall fick jag tillbaka spanskaprovet och redovisningen idag, och båda var väldigt bra resultat! :) Är väldigt nöjd :)

Har inte hunnit göra något speciellt nu sedan jag kom hem vid klockan fyra, åt lite och sen skalade jag potiatis (?!). Haha, pappa frågade om jag kunde det och hade ändå inget annat att göra så varför inte?
Nu ska jag strax käka - igen. Och sedan ska jag plugga till matteprovet imorgon! Men tycker alltid det är svårt att plugga till matteprov, man kan ju inte precis sitta och göra om alla tal som man redan har gjort.. så jag får väll bara kolla igenom lite, och kanske repetera lite. Är ingen höjdare på matte asså.. Jaja, skriver mer sen, hejdå!


baggy jeans från GinaTricot (ganska gamla) och I<3NY tröja från NewYork såklart!


klockan köpte jag i somras i Kroatien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0