THE COOKER?

IDAG SKA JAG LAGA MAT TILL HELA FAMILJEN! Omg, dom kommer typ dö eller så kommer hela huset brinna ner eller något. Har inte så bra matkunskaper.. men ändå, vad kan hända? Om huset brinner ner får det väl göra det, jag måste väl göra min läxa eller? ;)
Jag ska laga EGNA köttbullar och EGET ptatismos... Har gjort det i hemkunskapen en gång tidigare och då gick det bra men jag var med kristina då så det kanske var därför hahaha. Men jag hoppas på det bästa!

Skokorten kom idag också... Blev väl ganska nöjd med det ensamma kortet,men verkligen inte gruppfotot. Är nog faktiskt mer nöjd med förra årets.. :) Men det duger väll ;)

Ska plugga nu, ses sen! Om inte hela huset är borta.. :o


vad tycks..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättw fin !! har ni redan fått era skolkort :-o

2009-10-13 @ 18:43:59
URL: http://pauuus.blogg.se/
Postat av: evelina

japp, vi fick dom idag! :) tack!:)

2009-10-13 @ 20:34:11
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0