SUNDAY

Hejsan!
Vaknade vid halv 11 idag, ändå okej. Började med att rensa i mitt garderob eftersom det ser ut som skit ungefär.. Och hittade faktiskt gamla tröjar och sånt som man faktiskt fortfarande kan använda ;)  Tycker jag iallafall.
Sen har jag väl inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt.
Har inget att göra, det är ingen som är hemma eller kan träffas. Ida är på kusten, Veronica är med Linnea tror jag, Sofia är hos sin mormor och Alexander är sjuk :(

Och jag har huvudvärk. Skönt. Ska nog gå ut en promenad med musik i öronen, det gör alltid dagen bättre, och huvudet också får man hoppas. Hoppas också att Sofia kommer hem någorlunda tidigt, för tänkte att vi kunde gå ut och springa då :) Är faktiskt riktigt pepp på det nu ;) yeye.
Bloggar mer sen :)


före:      efter:


en gammal tröja som jag hittade, efterlängtad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0