SEEEEEG DAG

Kom hem vid kvart i fyra inatt från festen och somnade inte förän halv 5.. Så har med andra ord inte fått så mycket sömn inatt. Vaknade vid kvart i tio och var vaken ett tag tills jag somnade om till cirka halv 1. Åt då frukost och kom in i dushcen halv tre haha.. Sen fikade jag med min moster från England som kom till festen och sa hejdå till henne eftersom hon skulle tillbaka hem idag :(
Festen var iallafall jätterolig, dansade nästan hela tiden ;) Det kommer bara några kort idag, resten får vi någon annan dag av fotografen.

Idag då, har jag inte gjort någonting typ. Bara tagit det väldigt lugnt. Men det va skönt och jag slapp ju gudtjänst också ;-) Har tränat lite på min redovisning för imorn, det är väl det som hände idag...
Skola imorn då.. Helgen har gått jättesnabbt men den har varit sjukt rolig!
Nu ska jag snart sova, är jättetrött.. Böarjar få ont i halsen också, vet inte riktigt vad det kan vara. Jaja, godnatt!


 min baba

lilsis, jag, bigsis
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina ni var!

och lika ;)

2009-10-19 @ 14:46:16
Postat av: josse

det var jag som skrev :P

2009-10-19 @ 14:46:41
Postat av: evelina

aha haha! tack så mycket :):):)

2009-10-19 @ 19:52:25
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0