puuuh...

vad jag är trött.. Helt utmattad typ, fast än jag inte har gjort någonting idag.
Vet inte om jag har lust eller orkar gå på gudtjänsten imorn och jag vet inte ens om Sofia ska gå. Ida kan inte och inte Veronica heller och har liksom ingen lust att sitta där själv. Så tror inte jag går flr Sofia sover just nu och jag kommer inte vakna imorn om hon smsar hahaha.
så jag tar och skiter i det :D
Farmor och farfar och dom är fortfarande här men jag tror dom börjar dra sig hemåt, och tur är väl det för jag vill sova!

Har för övrigt inga planer för morgondagen.. Vi får se vad som händer helt enkelt. Men nog skrivet för idag. Snart måste jag sova... aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0