PLUGG

Hej!
Jag hade helt glömt bort att vi skulle på studiebesök hos vattenfall med skolan på eftermiddagen så jag fick hem och hämta busspengar haha. Alla tjejer tog bussen till torget också gick jag och kristina in och köpte godis i källaren ;) Sen gick vi från torget till vattenfall. Där gick vi igenom massa saker, jag lyssna inte så mycket eftersom jag hade fullt upp att skratta med veronica ;) Haha, gud vad kul vi hade! Har inte haft så kul på väääldigt länge kan jag säga. Älskar dig sjukt mycket vännen.
Gick ändå från stan gjorde jag, ville ha lite tid för mig själv och lyssna på musik :)
Och nu är jag hemma, ko hem för ganska längesedan men ändå.. Skulle satt igång att plugga för rätt längesedan men det kom en sak ivägen...
Usch, har huvudvärk igen, tur att jag har lite godis kvar ;) här kommer några bilder från idag, ska plugga nu!

 all the girls ;-)


veronicas tolkning av mig.. ;)



yeye ;-)

 




Kommentarer
Postat av: veronica :)

fan vad pimp vi är

dy ä bäst di jävl fedda

2009-10-12 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0