ORIENTERING

Hejsan! Idag har jag bannemej orienterat. Jag var tillsammans med Veronica och vi fick LITE hjälp av Anders och Johan. Eller rättare sagt, ganska mycket hjälp, vi var som en grupp.. men vad spelar det för roll när vi hade kul?
Vi var så taggade så det är inte sant haha, och vi lyckades hitta alla 15 kontroller! :)
BÖrjade klockan 10 och vi var klara ungefär halv tolv. Så efter man va klar kom Sofias mamma och hämtade oss. Gött, vilken skoldag! Så jag har duschat, ätit och nu sitter jag här och bloggar :) Alexander kommer strax om typ en en kvart eller 20 minuter.
Bloggar lite senare, här får ni lite bilder!


Veronica och ANders var som sagt: TAGGADE!




En trött och osminkad Evelina efter orienteringen...


Men nu har jag frächat till mig lite och ser ut såhär! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0