Också var det slut på söndagen igen...

som det är varje vecka. Usch vad helgerna går fort. Vill bara vara ledig tills jag dör. Okej, kanske inte men det skulle inte sitta fel just nu.
Plugga hann jag inte så mycket, jag fick huvudvärk och somnade i 40 minuter, sen käkade jag och efter det hoppade jag in i dushcen. Så det är precis nu som jag har hunnit skrica lite lite på min musikläxa, gjort hemkunskapsläxan(ska träna mer strax) och ögnat igenom det man ska kunna inför engelska provet. Känns dock ganska bra, nu har jag lite koll för imorgon.
Ännu en ny vecka imorn som sagt... men vi klarar väl igenom oss den förhoppningsvis ;-)
Nu ska jag sova, är jättetrött och börjar få huvudvärk igen :/ godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0