har inte bloggat på hela dagen!

Förlåt. Men åkte till ÖVerby typ klockan 11 på morgonen med mammi, lilsis och kusin för att köpa nya skor och så. Hittade bara typ en random ''tröja'' på H&M som det var rea på, annars inget :p Inte skor, men dom som jag hittade i stan var jag fortfarande fast vid så  vi fick åka dit och köpa dom :) så nu är dom mina.
Efter överby träffade jag Veronica och sen kom Ida också. Haha, vi hade askul! Love you girls!

Senare på kvällen åkte vi till några av mamma och pappas kompisar och käkade. Det var väl okej....
Och nu sitter jag här! Kom nyss hem.

Hann inte blogga igår efter bion för jag var så trött. Här kommer min åsikt om filmen/dokumentären:
jag trodde att den skulle vara ännu bättre, men det är klart att en sånhär slags film inte blir likadan som en riktigt film eftersom dom bara har klippt ihop alla repetitioner här. Men det var faktiskt väldigt bra och ändå bra gjord! :)
Men jag är fortfarande ett lika stort fan av Michael Jackson som jag var innan!


den här köpte jag! En vanlig vardaglig tröja eller vad man ska kalla det, topp kanske. Kostade 98 kronor på H&M ;-)



Är det bara jag som har problem med storlekar på kläder? Denna tröjan som jag har på mig på bilden är storlek 34 och den är hur stor som helst. Okej, den ska vara lite stor, men den är jättestor! Man ser inte så bra på bilden men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0