GOOD MORNING

Klockan är bara kvart i åtta och jag sitter redan här, det har nog aldrig hänt. Men fick jättemycket tid över idag, jag börjar 5 i halv nio och gick upp klockan sju och blev klar med allt på 35 minuter. Fast äter inte frukost idag för vi har hemkunskap första lektionen och håret var redan fixat eftersom jag sov med en bulle på huvudet (tofs) så blev håret lite vågigt/lockigt :)
Är dock fortfarande lite trött...

Mina ''morgonrutiner'':

1. 6:30 - 7:00 : går upp ur sängen
2. Bestämmer vad jag ska ha för kläder (kan ibland ta en kvart om jag inte bestämmer kvällen innan vad jag ska ha på mig... )
3. Sminkar mig ( 20 minuter)
4. Fixar håret
5. Äter frukost
6. klar! Sofia kommer hem till mig och sen går vi till skolan :)



som sagt lite trött är jag...

Kläder: kofta H&M, t-shirt: halvgammal från ZARA, köpt i Paris 2008. Jeansleggings: ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0