första inlägget idag

ya, har inte hunnit blogga idag. Min kusin kom till mig klockan 11 och jag vaknade typ 10. Och på en timma hann jag duscha, äta frukost och sminka mig. O-M-G det är rekord för mig haha. Fast fixade inte håret något, men ändå. Men min dag blev ju längre och jag hann göra mer saker :)
Direkt när jag va klar gick vi en sväng ner till stan och kollade. Hittade inget, eller hittade ganska mycket men har inga pengar så det var ingen idé att bli intreserad hahaha. Men riktgit mysigt var det :)
Efter besöket på stan gick vi hem till mig och gjorde mat. Väldigt avancerat blev det - makaroner och köttbullar ;-)
Sedan tog vi en promenad hem till henne och satte oss och kollade på film, mysigt :) Sen kom min bigsisnoch knackade på och så gick vi hem tillsammans. Och ja, nu sitter jag här och kollar på kläder på the internet. Kommer ett inlägg snart, puss!


dessa fina stävlarna hittade jag på WalkOn! Försökte hitta dom på internet men det gick minsann inte. Dom är snyggare i verkligheten, promise!

dagens måltid! (inga grönsaker dock.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0