Min dag

Åh gud, en vecka lov. Ska bli så skönt att få slappna av lite och bara ta det lugnt, detta lovet är efterlängtat kan jag säga!!

Skolan idag var helt okej, ganska lugnt. Vi ställde oss ute på skolgården och sjöng någon fredslåt, alla ungdomar i hela världen gjorde mänligen det samtidigt.

Efter att ha avklarat skolan träffade jag alex en snabbis. Vi var bara ute lite och sen gick jag till Sofia och va där tills jag skulle hem och äta. Vi pratade bara och tog det lugnt, båda vi va dötrötta hahaha.


Kollade på idol på kvällen med lilsis, riktigt bra var det! Såklart var ju Rabih och Eddie bäst som vanligt ;)
Men undrar vem som kommer vinna det hela. Någon som jag inte gillar är Calle, såg nyss att Niklas åkte ut och honom gillar jag inte heller haha... Men det var en mysig kväll iallafall! :)



 
kanske hinner med ett till inlägg innan jag går och lägger mig, annars hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0