ÄNTLIGEN HELG!

Yes, äntligen är det fredag igen. Så göttt. Jag och min syster ska snart bege oss mot stan, ska ju på musikal :) Ska bli skoj!
Provet gick faktiskt jättebra idag i skolan, kändes det som iallafall..sen vet man ju aldrgi hur det går. Och NO läraren glömde helt bort att vi hade läxa,så den slapp vi ;) vilken tyr man har ibland alltså.
Sista lektionen, idrott för grymt kul! Vi fick spela volleyboll, badminton och typ minitennis eller ngt hah :)

Btw så såg jag att det var michael jackson tema idag på idol... Ville ju se det, men det missar jag. Kommer inte kommer hem fören typ halv 11. men nu ska jag ta mig och äta något gott, skriver efter sent ikväll, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0