13 oktober

Shit, det är redan 13 oktober. Det var värst vad tiden går!
Iallafall, har lite tid över idag också så då tänkte jag att jag kunde blogga lite :)
Gud vad trött jag är på morgonen nu för tiden alltså, jag somnade halv 12 igår och det är ändå sent för att va mig. Brukar somna ungefär kvart i elva. Men jag snackade faktiskt i telefonen ;)

Nu ska jag strax gå till skolan, usch vi har engelskaprov och jag har nästan inte pluggat någonting... Men jag tror ändå det går hufsat bra, engelskan brukar inte vara så svår :) Nu ska jag borsta tänderna, ses efter skolan!


Har nästan likadana kläder som igår bara att jag har bytt tröja, den kommer från ginatricot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0