11 oktober

Senare bloggen.
Dagens höjdpunkt var gudstjänsten! Nej, inte precis men den var ändå helt okej för vi sjöng mest och det var där någon som sjöng, en med bas och en med gitarr. Så det var lite chill.
Skulle egentligen åkt till överby och kollat på klänning till mamma och pappas bröllopsfest men jag träffade alex istället :) Och dessutom har jag redan en klänning som jag kan ha.

Saknar dig, du är det dyraste jag har.

Nu ska jag plugga. Hade tänkt att gå ut och gå en stund, men det ösregnar typ eller har iallafall gjort det nyss. Har engelskaprov på tisdag, hemkunskap tills imorgon och NO tills på..torsdag, men den har jag inte med mig hem. Också har jag matte tills fredag också... herregud... får sätta igång nu.. hejdå, synes sedan!


Kommentarer
Postat av: josse ;D

har inte ni spanska prov på torsdag ;o?

2009-10-12 @ 16:31:47
URL: http://jkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0