tired

Kom nyss ur duschen och usch jag mår fortfarande inte bättre, dessvärre sämre :(
Känner mig jättetrött hur nu det kan komma sig, jag sov 1,5 timme förut. Inte nog med det har jag ont i halsen och lite i huvudet. Känner mig liksom tung och lätt på samma gång, det är jättekonstigt.
Får se om jag går till skolan imorgon men hoppas de för vi har två prov + spanska och jag vill gärna göra dem + att jessicah kanske kommer imorn till skolan (inte läraren) och vill gärna träffa henne :) Så jag får helt enkelt hoppas på det bästa dååb.


 Ska lägga mig snart så jag får sova länge. Ska bara kolla om jag har feber först. Om jag har det ser det ju kanske inte så bra ut... USCH äsger jag bara.
Aja, godnatt på er alla och hoppas ni mår bättre än jag! :)


anders smällde min arm/armbåge mellan två bänkar....


Kommentarer
Postat av: Khoen

OUCH!!! måste ha gjort ont?:O

2009-11-20 @ 15:40:34
URL: http://khoen.blogg.se/
Postat av: evelina

haha, ja lite ont gjorde det allt.. :)

2009-11-20 @ 15:43:20
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0