sjuk

Har vart hemma idag, är sjuk :(
Vaknade med 38,5 graders feber och inte nog med det så har jag inte sovit bra på hela natten. Har vaknat minst 10 gånger och nu överdriver jag inte. Har också ont i hela kroppen så jag kan knappt gå, är snurrig och har lite ont i halsen..
Jag sov till ungefär 11 och sen dess har jag bara kollt på tv och SATC. Inte kul, inte kul. Hade tre läxor/prov idag också och hade gärna viljat göra dom men icke...
Orkar knappt sitta här och blogga, allt snurrar runt.
Tog febern nyss och den stannade på 36,5 :s Det kan inte stämma. Aja, hör av mig ikväll eller något. puss!


här jag jag legat hela dagen...


Kommentarer
Postat av: josse ;D

krya på dig evelina! <3

hoppas det inte är svininfluensan bara :o

2009-11-20 @ 21:14:43
URL: http://jkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0