sick day 2

Japp, sjuk idag igen. Och det är bara värre. Hade 37,5 graders feber i morses och det är ändå någon grad för mig.
Vaknade cirka halv tio, då gick jag ner och kollade på tv lite. Efter det försökte jag få i mig lite frukost och därpå duschade jag. Orkade knappt det, jag blev ståendes i duschen i en evighet kändes det som. N'r jag var klar dök jag rakt ner i sängen igen. Snacka om att vara helt slut?
Sen låg jag där till typ halv tre och sov/vilade. Gick sedan ner och kollade på tv och så... Försäkte äta då också. Kollade också på en film men jag fick pausa och ta en sovstund så trött som jag var.. :o

Har nyss knarkat i mig 2 par alvedon och hoppas att det hjälper snart för strax hoppar jag i säng. Känns som mitt huvud är kolosalt stort asså. Det blev mycket skrivet idag på ett inlägg så nu ska jag sluta, här kommer bilder!



här har jag legat hela dagen idag igen nästan...
   roligt man har...


dagens glamorösa outfit!! tadaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0