SATURDAY

Lördag igen, skönt! Fick ändå gå upp ganska tidigt idag. Såg faktiskt att solen lyste lite för en stund sen, dock ska jag sitta hemma hos min moster och kusiner och baka pepparkakor en stor del av dagen så det vore ju synd om det blev bra väder just idag!
Menmen, det kommer iallafall bli roligt idag. Det är som en tradition, varje år bakar vi pepparkakor med mina kusiner och mormor. Min pappa, kusinernas pappa och morfar brukar inte va med, dom kommer bara sen och provsmakar när allt är klart ;)

Nu ska jag snart äta frukost och sen ska vi cykla ut i halvorstorp hem till dom :)
Det blir nog lite bilder sen ikväll någon gång, ha en bra lördag!

trodde att jag hade en bild från föra året men nej, då ska den va borta. det kommer iallafall bli många pepparkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0