Monday

Kom hem från en långpromenad med Sofia för en stund sen! Vi hann träffa Jessica en liten stund och carlos :) Var längesen jag träffade er båda, ett roligt återseénde!
Vi var ute och gick i stort sett hela eftermiddagen, skönt. Lite kallt bara.. ska jag säga som inte har någon vinterjacka, det kan ju bero på det.

Skolan flöt på bra i alla fall bara det att jag var nära på att vakna en timme efter jag hade ställt klocka idag, men som tur var vaknade jag 5 minuter innan jag egentligen skulle ha gått upp så jag klarade mig utan någon försening. Härligt Evelina :)..

Nu ska fortsätta att underhålla mig av den här aparaten en stund och sen ska jag läsa igenom några papper för musiken. Det är väl ungefär det jag ville säga, hörs sen! :)



dagens bild blir på supersöta Veronica! :>

Kommentarer
Postat av: Frida Grahn, Fradaa.blogg.se

Okej vad kul! =) Tack! Trots förkylningen;) hehe:)

2009-11-16 @ 19:37:07
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0