första skoldagen av klarad..

och det var inte så farligt! Inga stressiga eller über långa lektioner. Faktum är att vi gjorde inte så mycket på lektionerna idag ;-) Fast det är klart, man kan ju kanske inte ha prov första dagen efter ett lov men ändå.
Slutade runt klockan tre och efter det träffade jag Veronica, Sofia & Ida. Vi hade så himla kul, tror inte jag har skrattat så mycket på väldigt, väldigt länge! Ni är bäst!
Ni fattar inte hur mycket ni betyder för mig.

Nu på kvällen har jag suttit här ett tag och kom nyss precis ur duschen :)

Ingen konfirmation imorgon = YES! Skulle egentligen haft men det blev inte av, fråga mig inte varför. Så det är gött!

Nu ska jag kolla lite bloggar och så, sen blir det väl lägga sig hyfsat tidigt för är ganska trött. Kanske lägger in en låt snart!


Kommentarer
Postat av: Linnearoollll

joruuuuuuuuu man kan ha prov första dagen. för d hade vi. i SYSLÖJD.. haahhahaha XD

2009-11-02 @ 22:42:15
URL: http://rocknrollz.blogg.se/
Postat av: evelina

HAHHA hur har man prov i syslöjd? xd

2009-11-03 @ 16:46:58
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0