1 test jag snodde från min kompis http://jkallunki.blogg.se/ blogg ;)

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - ja
Har du någon kille just nu? - ja
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - ja
Vem kramade du senast? - det måste ha vart veronica bebbo
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej, verkligen inte?
SKOLA:

Är du duktig i skolan? -  ja det är jag väl
Har du bra betyg? -  ja det har jag väll
Har du fått göra om ett prov någongång? -  nej
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja
Sköter du dej i skolan? - ja
Har du tuggat tuggummi under skoltid? -  HAHAHA, ja vem har inte? fast brukar inte göra det ofta asså
Haft mobilen på lektionstid? - har alltid det :p (förlåt helen och alla lärare)

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? 5
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar - ja
Trivs hemma? -  ja

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - neej :p
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit: ja slagit: nej!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -  hm.. tror inte det, inte på sistonde
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - jaaaa

VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - i skolan: typ alla tjejer nästan   hemma/fritiden: Veronica, ida och sofia
Vem/vilka var du med sist? - sofia
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja, klart <3
Är det okej att ha kill-kompisar? -  ja
Har du pussat någon av dina kompisar? - nej, eller inte på munnen
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - hahaha, man har väll inte en kompis man vill döda
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - jaa

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - ja
Putar med läpparna på kort? -nej
Tar kort på dina bröst? - NEJ?!
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - nej, aldrig 
Du har kysst en tjej? -  nej, eller typ min lilla kusin haha
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? plattar inte håret ofta, brukar inte göra något speciellt med min frisyr så antar att det blir ett nej där
"Ditt hår e knallblondt? - nej


KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? -  nej
Varför gör du sånt här? -  tester? jag har tråkigt just nu :p
Vad är inte okej med att vara kriminell?  -  allt man kan göra
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - hahahah nej
Har du suttit i fängelset? -  nej
Vill du hamna i fängelset? - vem vill det?

ÖVRIGT:

Motto? -   vet inte, ha kul
Film? -  vet inte
Musikgenre? - hiphop och rnb, lätt!
Lyssnade senast på? - pop bottles - birdman feat lil wayne
Var det här kul? -  det var kanske inte det roligaste jag har gjort, men det duger hahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0