tionde maj

idag har jag inte gjort mycket alls.
Först tog jag och Elsa in ved, haha. sen hoppade jag studsmatta i ungefär 40 min, jag gjorde kondititionsläxan.. orkade inte gå ut och springa så fick studsa istället haha :)
jag och sofia ska springa på tisdag :)
Efter att jag hade gjort min läxa så hoppade jag in i duschen och sen gjorde jag ingenting.. fixade mej. ville träffa alex men han orkade inte, han va jättetrött för han har spelat cup hela helgen, så han fick vila idag :)
sen frågade jag sofia, ida och veronica men sofia va inte hemma, veronica städade och exakt när jag och ida skulle gå ut så kom hennes kusin hahaha. så den andra halvan av dagen spelade jag min lillasysters DS. haha. kul söndag.. jag hatar söndagar, vet inte varför. lösdagar är MYCKET bättre.
nu ska jag snart sova.

by the way, ny skolvecka imorn.. kan inte säga att jag längtar sådär jättemycket.. men jaja, de blir väl kul.. eller iallafall roligare än vad jag kommer tror att de kommer bli.

ska ta mig härifrån nu :) godnatt allihopa

jag saknar alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0