första maj

har inte skrivit på ganska länge, men det blir bara inte av.
natten till idag sovde jag iallafall över hos mina kära farföräldrar, det va väll trevligt. Vi åt väldigt mycket mat och jag blev väldigt mätt ksn jag säga iallafall haha. Senare på kvällen åkte vi och kollade på majbrasan nere på spikön i stan. Det var jättemysigt, det var barn som sjöng i kör också. Kan säga att det var också väldigt mycket ungdomar och fjortisar där som drack. inte bra.
sen åkte vi hem till Bryggum igen och kollade på gamla filmer när jag, mina systrar och min kusin var små. Det blev mycket skratt de där haha! :) mycket skoj.
Morgonen därpå (idag) blev de såklart risgrynsgröt till frukost, det har blivit som en liten tradition när vi kommer dit och sover över faktiskt. Men det är ju gott, så varför inte?
Sen åkte vi hem och senare träffade jag alexander. helt sjukt hur mycket jag har saknat han. Första gången jag träffade han sen i söndags. Det var jättemysigt :)
just nu sitter jag här och känner att inte mår riktigt bra, har ont uppe i magen och mår lite illa. ska nog sova nu, är trött också. idag skrev jag långt haha. jag ska försöka att skriva imorn, annars blir det när det blir.
hej svejs och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooh va mysigt, vi får ta och hitta på ngt när jag kommer hem, det var längesedan jag träffade er nu, saknar er:) pusspuss

2009-05-13 @ 20:15:00
Postat av: d

haha det var från din kusin sandra :)

2009-05-13 @ 20:15:45
Postat av: evelina

haha, ja det var längesedan sist och du får komma hem från visingsö någon gång som man har chans att träffa dej ;) jag och du fyller faktiskt år snart! hahaha, saknar dej med :) kram!

2009-05-13 @ 20:23:40
URL: http://eweelinaah.blogg.se/
Postat av: sandra

haha ja det får jag ju göra, kommer hem nu på söndag, ja fan va grymt, då får vi ha party tillsamman, 18 ju, nu är det bara körkortet som fattas ;)

2009-05-18 @ 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0