elfte maj

HOLA
ny skolvecka.. säg vad ni vill om det. Det bästa i skolan idag va iallafall syslöjden och idrotten. haha ida, veronica, sofia och josefin satt och snackade om twilight hela lektionen och om hur snygg Robert Patrickson (heter han så?... iaf är det han som spelar Edward i filmen) var. Och jag hade inte ens sett filmen :( haha!
På idrotten spelade vi fotboll mot 7C och jag kan faktiskt inte säga mer än att vi utklassade dom, 8-1 till oss blev det ;) mycket bra jobbat tjejor:)
efter skolan gick jag till veronica och DÅ fick jag se twilight med henne och sofia. om jag får säga min åsikt så tycker jag faktiskt inte han är så snygg, haha men om ni frågar virre kommer hon nog inte svara samma som jag. menmen, filmen var väll helt okej :)
sen gick jag hem och lagade mat med min kääära storasyster:) tänk att vi klarade att göra makaroner och köttbullar!
nu har jag nyss pluggat lite, sitter här framför n.o boken, orkar inte plugga.. men är snart klar:)
nu ska jag gå, skriver mer imorn om jag hinner, ska till överby och sen springa med sofia :)
vi hörs, ha de bra. kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0