9maj

hejhej

jag vet att jag inte har skrivit på några dagar men det blir bara inte av. Iallafall tycker jag att det är väldigt skönt med helg. Sista skoldagen denna veckan hade jag matteprov OCH spanska prov.. så är glad över att den veckan är över.

Idag har jag mest spelar TheSims2 och DS med min syster. På eftermiddagen åkte vi till min faster och grattade henne. hon fyller 34 år idag, grattis :)

Skulle egentligen träffat ida och veronica efter men jag fick sån fruktansvärd huvudvärk :( Kändes som jag skulle svimma. Så kvällen ägnade jag åt att kolla på robinson och att bli bättre. Och nu sitter jag här och är svintrött som vanligt. igår gick jag faktiskt och la mig vid halv tolv och vaknade halv tio idag. Så inatt sov jag 10 timmar :) skööönt. Ska gå och lägga mig nu snart också tror jag, klockan är 11 nu.

jag ska försöka skriva imorn, tills dess får ni ha de bra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0