6maj

hejhej, hur är det? :)
jag mår bra för det mesta, har bara fått en fruktansvärd träningsverk, den har nog suttit i sen i måndags.. Jag va ju ute och sprang i söndags för vi har konditionsläxa. det gick väll inte sådär jättebra men om man tränar mer får man bättre kondition och då går det bättre och bättre :)
för övrigt var det sista gången för terminen på dansen igår. Väldigt synd att det bara är 10 gånger per halvår.. och nu ska våra nuvarande danslärare sluta. Synd tycker jag för hon var väldigt bra. Iallafall hade vi kul igår, vi stretchade mycket och gjorde en egen dans där alla fick bestämma vad den skulle innehålla för steg. Riktigt roligt! också filma hon oss också haha, så har den på mobilen nu. vi gjorde dansen till Metro station - Shake it.

Idag på eftermiddagen/kvällen har jag pluggat och bara varit oerhört lat. men det kanske är soft ibland haha!
nu ska jag snart sova, känner att jag är riktigt trött (som alltid) och jag har frysit hela dagen.
ska bara packa ihop mina spanskaböcker som ligger utspridda över hela skrivbordet och sen ska jag krypa ner i min varma säng. åh va det låter mysigt :) men en sak saknas.. :$ haha ni kanske kan lista ut vad/vem det är?

hahah, nu ska jag inte skriva mer iallafall. här får ni en bild eftersom ni inte får sådana så ofta här. kram!


Kommentarer
Postat av: iiida

jag gissar på....

alexander :)

2009-05-06 @ 22:09:42
URL: http://freakcirkus.blogg.se/
Postat av: evelina

rätt <3

2009-05-07 @ 20:40:24
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0