2maj - sommar tack?

23.00

MAJ - det låter så somrigt och varmt. hoppas verkligen det kommer bli mycket varmare nu. Ny månad och allt, nu börjar jag känna att det inte är så mycket kvar till sommarlov! härligt härligt!
skulle inte precis sitta fel med sommarlov just nu.. orkar inte med skolan när man kan göra så mycket andra roligare saker..

Idag har jag iallafall träffat alexander en stund på kvällen. helt underbar är du. jag älskar dej mest av allt :) ♥

Imorn ska jag träffa veronica en stund tror jag, hon har vart sjuk hela veckan så har inte träffat henne på länge :/
fast på morgonen funderar jag på att gå ut och springa på morgonen, ska nog fråga sofia.
Sen är det ju FCT match på edsborg, kanske ska gå på den med alexander men är inte säker änn.

börjar bli ganska trött nu, ska nog sova för natten snart. skriver kanske imorn!
btw, förlåt om jag inte lägger upp så mycket bilder.. men har inga roliga + att jag inte har någon bra kamera.
jaja, god natt!

Kommentarer
Postat av: iiida

Svar: aa det är sån med gps :D haha :) det är skitskoj:)

2009-05-05 @ 20:07:27
URL: http://freakcirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0