29 maj

MARHABA.
idag va vi på teater med skolan, jag fattade typ ingenting och förutom det så hade jag annat att tänka på just då.. efter sen snackade jag lite med alex, men han skulle hem så jag gick också min väg hem.

På eftermiddagen träffade jag Sofia, Ida och Veronica. Haha vi va på skola och spelade king. Helt plötsligt kom typ alla barn som va på diskot i gympasalen ut till oss och ville va med. De slutade med att alla vi fyra satt på bänken och kollade på när barnen spelade. Blev nästan hörselskadad också.. :p

på kvällen va vi hemma hos ida och gjorde typ ingenting.
inte så intresant dag.

nu ska jag sova, är jättetrött. ha de bra så skriver jag kanske imorn om jag hinner. Ska till stan, gå på crusingen och ska äta middag hos mormor så får se om det blir något inlägg. ha de bra allihopa och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0