26 maj

HEj. Idag har det varit en riktigt seg dag, känner mig inte riktigt på humör, men det har väll gått bra ändå.
På lunchrasten gick jag, kRRRRistina och Josse till Edsborg och kollade på distriktmästerskapet som var där. Sen kom min bibi, och anna-kristina och mirna med flera var också där. :) Det var mycket kul. Efter det gick vi tillbaka till skolan och hade våran sista lektion för dagen, vi fick till och med sluta tidigare så vi slutade ungefär vid ett tiden. Sen hämtade jag min syster, så gick vi till edsborg igen för att kolla. Alexander kom dit när vi skulle gå, så jag följde honom en bit hem.

Nu är jag hemma, har bara suttit vid datan. Orkar ingenting, är jättetrött. Men efter maten ska jag nog gå ut och springa. Sofia kanske ska med, vet inte riktigt än. Nu ska jag kolla andras bloggar, och fortsätta ha en trevlig eftermiddag.
kommentarer skulle inte skada.

kanske skriver ikväll. Ha de bra tills dess.

Evelina

Kommentarer
Postat av: sofia

jag gick oxå med :O

:)

2009-05-26 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0