24 maj

Dagen började med att jag och Veronica tog en sväng till sandhemsspåret och sprang. Vi sprang varvet baklänges så att vi inte skulle få så stora uppförsbackar haha. Det började jättebra, men i slutet blev båda två yra så vi var tvungna att sätta oss ner.. Det blir alltid så när jag springer. Riktigt äckligt, för det känns som man ska kräkas..
Iallafall, efter attha ätit min nyttiga frukost som innehöll bacon och ägg som vanligt, och efter en skön dusch så satte jag mig och spelade DS hahaha. Senare på dagen gick jag hem till mormor och morfar, vi åt middag där. Potatis, köttfärslimpa och brunsås, mums! Efter det gick jag och träffade Alexander eftersom dom bor jättenära varadra, vi va ute, han följde nästan bara mig hem eftersom han inte kunde träffas så länge. Men roligt var det :)

nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0