23 maj

Skolavslutningen börjar äntligen närma sig! satt och räknade att det är HÖGST 14 dagar kvar till skolavslutingen, och det är massa dagar som vi inte har vanliga lektioner! också har vi inget mer prov heller, kan de bli bättre? dom här sista veckorna längtar jag nästan till skolan så att det är över snart! däremot ser jag inte fram emot att börja åttan nästa termin.. men det är ju en hel härlig sommar imellan det! :) ska bli så skönt med sommar och riktigt varmt!

Idag har jag hunnit träffa veronica lite, vi studsade och lämnade mitt konfirmationspapper på posten :) hoppas bara att jag kommer i samma grupp som dom andra tjejerna i min klasss.  Senare mot kvällen kom alexander till mig :) mysigt var det, haha min syster vad med oss och spelade DS. för övrigt var det väldigt mysigt, älskar dig! ♥

när han hade åkt hem satte jag mig i soffan och kollade på den delen av Hundtricket som va kvar av filmen på tv:n. jag älskar den filmen, vet inte varför. riktigt bra är den, brukar alltid kolla på den när jag är sjuk.
nej, nu ska jag snart sova. och jippie, min usb kabel funkar igen, så lägger in en högkvalitets bild på mig och lillsyrran på överby från gårdagen!

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0